سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 
قالب وبلاگ

قیمت بیت کوین 20دی97

یکی از دلایلی که بازار ارز های رمزپایه به سختی می تواند ضرر های خود جبران کند، عدم هماهنگی بین سرمایه گذاران سنتی و سرمایه گذاران کریپتو نیز می باشد.

سرمایه گذاران سنتی اکثرا منتظر این هستند که فضای ارز های رمزپایه مطابق با قوانین باشد تا نگرانی از بابت قانونی بودن سرمایه گذاری شان نداشته باشند.

در بازار ارز های رمزپایه، بیش از 50 درصد از تراکنش ها به صورت رو در رو و بدون واسطه گری صرافی صورت می گیرد و رقابت برای جذب سرمایه گذاران سازمانی بالا گرفته است.

کوین بیس، پولونیکس و ام وی ایندکس سولوشنز برخی از جدیدترین موجودیت هایی هستند که وارد فضای معامله پر سود رو در رو شده اند.

اطلاعات نموداری این دیدگاه ما را که می گوییم که بازار ارز های رمزپایه به کف نزدیک است، اثبات می کند ولی با این حال این که کمترین محدوده قیمت را بتوان مشخص کرد، کار سختی است.

در این صورت، سرمایه گذاران و معامله کنندگان بهتر است که بازه قیمت حداقلی 3,000 تا 3,500 دلار را برای خود در نظر بگیرند.


قیمت بیت کوین


[ پنج شنبه 97/10/20 ] [ 11:30 صبح ] [ مینا صفری ] [ نظر ]

قیمت کرون سوئد 15 دی 97

کرون سوئد 4 هزار و 682 ریال

قیمت کرون سوئد

 


[ پنج شنبه 97/10/20 ] [ 11:29 صبح ] [ مینا صفری ] [ نظر ]

تحلیل قیمت بیت کوین به دلار

بیت کوین سعی دارد تا ترتیب یک بازگشت را از کمترین قیمت از 7 دسامبر یعنی 3,329.05 دلار را بدهد. در حال حاضر کاهش قیمت باعث شده تا خط مقاومت بر روی قیمت 3,387.33 دلار قرار گیرد. خوشبینان بازار حتی نتوانستند از زمان افت قیمت در اواسط نوامبر یعنی 5,900 به قیمت دوره 20 روزه (EMA) دست پیدا کنند و قیمت از آن هم پایین تر رفت. این موضوع نشانگر این است که فروشندگان عجله دارند تا از این بالا و پایین های کوچک در قیمت استفاده کنند.

هر دو میزان تغییرات متوسط یعنی SMA و EMA رو به پایین هستند و شاخص RSI نزدیک به مرز فروش افراطی است که سیر نزولی را تایید می کند.

تنها نکته خوشبینانه در این وضعیت این است که با وجود به ثبت رسیدن یک قیمت پایین تر نسبت به گذشته، نمودار قیمت فعلا صعودی است.

بعد از کاهش قیمت دو روزه، بدبینان بازار، سعی دارند که این روند نزولی را ادامه دهند. رسیدن قیمت بیت کوین به 3,329.05 می تواند باعث سقوط قیمت به زیر 3,000 دلار شود که نقطه ساپورت مهمی است.

زیر این قیمت، نقطه ساپورت بعدی 2,416.52 دلار است.

به هر حال، فکر می کنیم که محدوده بین 3,000 و 3,500 دلار نقطه ساپورت قوی به حساب می آید و اگر سطح 3,329.05 حفظ شود، قیمت بیت کوین به دلار می تواند در طی بازه تغییرات متوسط 20 روزه به 4,100 دلار برسد.

اگر قیمت بالای 3,329.05 باقی بماند، افت بعدی فرصت خوبی برای خرید بیت کوین است.


قیمت بیت کوین


[ پنج شنبه 97/10/20 ] [ 11:28 صبح ] [ مینا صفری ] [ نظر ]

در دنیا کشورهایی که سهم خاصی دراقتصاد یکدیگر در زمینه های چون صادارت و واردات دارند، نقش موثری بر درآمدزایی دارند، بنابراین با تغییر و نوسان در ارز یک کشور، کشورهای مرتبط با آن نیز شاهد نوسانات مثبت و منفی خواهد بود.


چین و ترکیه روابط اقتصادی دارند، با این حساب با تغییر ارزش ارز دو کشور ترکیه و چین، در ایران نیز تغییرات مثبت و منفی ایجاد می شود و اقتصاد گردشگری و رونق تولید داخلی را تحت تاثیر قرار می دهد.


با کاهش  قیمت لیرترکیه، باعث می شود که اقتصاد گردشگری ترکیه تقویت و در مقابل اقتصاد گردشگری ایران کاهش پیدا می کند چرا که گردشگر ایرانی می تواند با همان هزینه ای که به کیش، مشهد با هر مکان گردشگری دیگری سفر کند، به کشور ترکیه برود، بنابراین درآمد کشور از صنعت گردشگری کاهش پیدا می کند.


قیمت لیر ترکیه


[ شنبه 97/10/15 ] [ 10:50 عصر ] [ مینا صفری ] [ نظر ]

ین ژاپن از کجا آمد؟

Toyotomi Hideyoshi سیستمی یکپارچه ایجاد کرد که علاوه بر سکه‌های نقره و مس، شامل طلا هم شد. مکان ضرب سکه در Kinza Gold واقع شده بود؛ یعنی همان مکانی که دفتر اصلی بانک مرکزی ژاپن در آن قرار دارد. اگرچه استفاده از پول‌های کاغذی تقریبا از سال 1600 تا وقتی که دوره‌ی بازسازی میجی شروع نشده بود، رایج نبود. موتسو هیتو ملقب به (میجی) خواهان متمرکز کردن سکه‌هایی با ارزش مختلف شده بود و این روند از دوره Edo آغاز شد؛ بنابراین ین ژاپن در سال 1871 به وجود آمد.

قانون پول جدید و رایج ژاپن مانند سیستم پولی اروپا در مورد واحد‌های پولی رن، سن و ین ایجاد کرد؛ بنابراین قانون استاندارد طلا تصویب شد و ین ژاپن جایگزین طلا و نقره شد. اولین اسکناس‌های ملی ژاپن در دهه‌ی 1870 مانند اسکناس آمریکایی در آن دوره چاپ شد.


ین ژاپن


[ شنبه 97/10/15 ] [ 10:49 عصر ] [ مینا صفری ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

جدی .مسولیت پذیر.
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب
دی 97 -