سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 
قالب وبلاگ

یکصد روپیه پاکستان 30 هزار و 77 ریال،

روپیه پاکستان


[ پنج شنبه 97/10/20 ] [ 11:34 صبح ] [ مینا صفری ] [ نظر ]

نحوه تبدیل افغانی به ریال، دلار و یورو <\/h1>

سالهاست که چند میلیون افغان در ایران کار می کنند و حضور پررنگی در بازار کار دارند اگرچه بسیاری از آنها در ایران تشکیل خانواده داده اند اما در رفت و آمد با موطن اصلی خود هستند و بنابرین مبادلات ارزی بسیاری را رقم می زنند و جریان خروج ارزی را به وجود می آورند که با محدودیت های اعمال شده از سوی بانک مرکزی برخی حدود و سقف هایی برای این جریان پدید آمده است البته قابل توجه است از بعد دیگر اگر به این مسئله توجه شود با در نظر گرفتن این موضوع که ارزش پول ملی این کشور یعنی افغانی از ریال بیشتر است، در نتیجه در این جریان خروج حتی خود اتباع افغانی متضرر می شوند و بهترین اقدامی که می توانند برای حفظ قدرت خرید خود داشته باشند این است که تنها برای نیازهای ضروری خود به تبدیل ارزی و خروج ارز اقدام کنند و حدالامکان کالاهای مورد نظر خود را در ایران تهیه کنند تا بهای تبدیل ارزی را با کاهش قدرت خرید نپردازند. <\/h1>


افغانی



[ پنج شنبه 97/10/20 ] [ 11:33 صبح ] [ مینا صفری ] [ نظر ]

قیمت یورو 15 دی 1397

 

یورو_اتحادیه_اروپا : 15.300

قیمت یورو

 

 


[ پنج شنبه 97/10/20 ] [ 11:32 صبح ] [ مینا صفری ] [ نظر ]

یکی از وظایف بانک مرکزی عرضه سکه به صورت عمده و تنظیم قیمت سکه میباشد بدین صورت که در شرایط بحران برای مبارزه با ایجاد قیمت‌های کاذب در بازار سکه، با ابلاغ بخشنامه به بانک های زیرمجموعه خود اقدام به توزیع گسترده و عرضه سکه به صورت پیش فروش می نماید که در نتیجه این امر و با ورود تدریجی میلیون ها قطعه سکه بهار آزادی پیش فروش شده به بازار روند قیمت سکهرو به کاهش میگذارد.


[ پنج شنبه 97/10/20 ] [ 11:31 صبح ] [ مینا صفری ] [ نظر ]

شمش طلا (به انگلیسی: Gold bar)، ابزاری جذاب با استانداردهای بین المللی برای سرمایه‌گذاران است. واردات شمش طلا به صورت طلای خام از کشورهای روسیه، ترکیه و امارات صورت می‌گیرد. از آنجا که واردات شمش طلا از نظر بانک مرکزی هیچ ایرادی ندارد، لذا هرکسی می‌تواند شمش طلایی را وارد کند، ضمن اینکه این امر نه تنها ضربه‌ای به اقتصاد ایران نمی‌زند بلکه به نفع اقتصاد کشور است. واردات شمش طلا باعث افزایش ذخایر کشور میشود و بسیاری از ارگانها، واحدهای تولیدی، شرکتهایی که کار صادرات و واردات انجام می‌دهند، نسبت به واردات شمش طلا اقدام می‌نمایند. معمولا روی شمش های طلا علامت هایی به جهت نمایش برخی مشخصات آنها قرار داده می شود که معمولا مشخصات سازنده، تاریخ تولید و عیار آن شمش طلا را بیان می نمیاد. شمش های استاندارد طلا معمولا توسط بانکهای مرکزی کشورها که وزنی حدود 12.4 کیلوگرم دارند نگهداری میشود و شمشهای کوچک توسط بانکهای خصوصی و کارگاه های تولیدی به بازار عرضه میشود. و اشکال هندسی آنها نیز به صورت تخت در بازار موجود است. در بازارهای آسیایی معاملات انواع مختلف شمش بر حسب گرم و کیلو گرم صورت میپذیرد در صورتی که معاملات شمش در کشورهای اروپایی و غربی بر حسب اونس طلا انجام میشود.

 


[ پنج شنبه 97/10/20 ] [ 11:30 صبح ] [ مینا صفری ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

جدی .مسولیت پذیر.
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب
دی 97 -